.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مجلس به کمک پهلوان مازندرانی آمدند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان این استان با فدراسیون وزنه برداری در باره بهادر مولایی رایزنی می کنند .

به گزارش شمال نیوز: علی اصغر یوسف نژاد  افزود : رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز به دنبال کمک به بهادر مولایی وزنه بردار سنگین وزن مازنی عضو تیم ملی است و مشکل تعلیق این ورزشکار نیز قابل رفع است.
وی گفت : از نظر فدراسیون رای تعلیق این ورزشکار عضو تیم ملی از مسایل داخلی است که باید در داخل فدراسیون وزنه برداری رفع و رجوع شود.
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت : در هر صورت نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی مشکلات بهادر مولایی را پیگیری می کنند تا این وزنه بردار تیم ملی بتواند بار دیگر در تیم ملی به نفع کشور بدرخشد.
یوسف نژاد افزود : با توصیه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون وزنه برداری، این مشکل از راه قانونی قابل رفع است و نباید به مسایل داخلی فدراسیون دامن زده شود.
بهادرمولایی وزنه بردار مازندرانی عضو تیم ملی که از سوی کمیته فنی فدراسیون از رفتن به ریو 2016 خط خورد در راه بازگشت از مراسم استقبال ورزشکاران وزنه بردار المیپک در راه تهران- شمال در جاده هراز تصادف کرد و در این سانحه پدربزرگش را از دست داد و خودش نیز از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شد و هم اکنون نیز دوران نقاهت را می گذراند.
این ورزشکار در پی حذف شدن از فهرست تیم اعزامی به ریو در مصاحبه با رسانه ها از از نحوه انتخاب کمیته فنی فدراسیون انتقاد کرد که همین اظهار نظرها سبب تعلیقش از حضور در رقابت های وزنه برداری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون شد./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.